Thor: Ragnarok Film Review – Femeile din filmul Thor New Steal Show de la Chris Hemsworth

Îți voi descrie un film: O femeie face parte dintr-un grup de elită de luptători de sex feminin pe o planetă mitică. Într-o zi, ea și surorile ei sunt trimise pe caii lor înaripați – da, sunt minunați – pentru a lupta cu zeița monstruoasă (dar modestă) a morții. Divinitatea masacreaza toti razboinicii cu exceptia uneia, eroina noastra.

Despunzător, supraviețuitorul se îndepărtează într-o zonă de gunoi, unde poate să se scufunde, să bea și să nu fie deranjată. Apoi, ea aude că ticălosul care ia luat prietenii a crescut din nou. Ea își depășește temerile, își cuceră demonii și-i ia pe cei răi care amenință lumea. Sună destul de fantastic, nu? Dreapta. Și tu o să intri în asta Thor: Ragnarok, cea mai recentă din universul Marvel Cinematic, ce se extinde. Dar, după cum indică și titlul, acest luptător de elită nu este principalul foc. Thor este. Din nou. Ceea ce este ceva de bummer.

Ragnarok este regizat de Taika Waititi și, dacă nu ați văzut niciodată unul dintre filmele sale, închideți această pagină, ardeți Amazon sau iTunes și verificați Vânătoarea pentru oamenii Wilder sau Ce facem în umbre imediat. Vei cădea greu pentru strălucirea sa absurdă. Apoi Google-l și verificați stilul său personal delicat. (El este un tip care poate scoate de fapt un costum cu ananas.

Thor: Ragnarok, ca și restul muncii lui Waititi, este cu adevărat minunat. Dar nu este filmul pe care tocmai l-am descris. real complotul de la Ragnarok se reduce la fel: Dumnezeul Thunder are o sora surprinzătoare numită Hela (Cate Blanchett), zeița morții. Hela a fost exilată pentru că a călcat și a încercat să preia lumea după tatăl ei, Odin (Anthony Hopkins), dar acum sa întors și a continuat căutarea. Aproape imediat, îi învinge pe Răzbunător, distrugându-și ciocanul iubit și trimisându-l în spațiu.

imagine

Minune

Deci, hai să vorbim despre Hela o secundă. Ca personaj, ea nu este deosebit de dezvoltată. Motivațiile ei nu depășesc resentimentele vagi și dorința pentru o putere cuprinzătoare. Dar Blanchett tratează seturile asgardiene ca și cum ar fi propriile lor piste personale. Mișcarea semnării implică întinderea părului său negru cu jet de mână cu mâinile pentru a dezvălui o coroană de spini, permițându-i să meargă de la goth înfricoșător la regină viciosă într-o chestiune de secunde.

Între timp, Thor aterizează pe Sakaar, un pământ plin de culoare și nemilos, iar lucrurile merg prost pentru el foarte repede, când un scandal misterios, jucat de Tessa Thompson, se împiedică de pe o navă și îl surprinde. (Bine, să te gândești la asta, Thor e la mila femeilor incredibile pentru cea mai mare parte a filmului. E destul de rău.) Thompson ar putea să nu fie cel mai amuzant personaj din film – acea onoare se duce la Jeff Goldblum – dar ea e cea mai convingătoare, ceea ce mă duce la locul unde am început.

“Am plecat Ragnarok complet fericit. Dar am vrut și mai mult de la Hela și mai ales de la Valkyrie. “

Thor învață că acel măturător care nu dă un rahat este de fapt o Valkyrie, o asgardă care fusese parte dintr-o echipă care fusese trimisă pentru a pune capăt Helei. Valkyrie – care se pare că merge doar cu acel nume – era singurul care a ieșit în viață. În mizeria ei, ea a încercat să dispară pe o altă planetă unde putea să-și trăiască zilele în obscuritate. Acum este față în față cu o emblemă vie a acelui trecut, încercând să o convingă să se întoarcă și să o ajute. Acesta este un arc mare, care nu este nici măcar principalul foc al filmului, și este unul pe care Thompson îl ocupă cu îndemânare, menținând în același timp tonul vag al lui Ragnarok. Waititi știe cu claritate cât de mare este ea. Camera lui o capturează în poziții dominante, trecând literalmente deasupra lui Thor. Ea devine momentul ei “iad, da” în punctul culminant al filmului atunci când ea a ieșit în vechea uniformă, focuri de artificii merge în spatele ei. Este la fel de emoționant ca și cum te-ai uitat la Wonder Woman în Tărâmul Omului.

Nu voi strica de ce există focuri de artificii, dar să spunem doar că are de-a face cu un “avion de orgie”, un exemplu de semnătură Waititi și, uneori, nerăbdător nutreț care este unul dintre motivele pentru care am plecat Ragnarok complet fericit. Dar am vrut și mai mult de la Hela și mai ales de Valkyrie. De exemplu, Thompson a confirmat prin intermediul Twitter că personajul ei a onorat faptul că Val a cărților de benzi desenate este bi-încă nu are nici o complot romantic în Ragnarok în afară de flirtul ușor cu Thor.

“Aș ucide pentru o prequel Ragnarok tematică cu Valkyrie.”

Într-o retrospectivă a showdown-ului cu Hela, Val pare deosebit de încurcat în legătură cu moartea unui compatriot al ei, iar Thompson a sugerat, printr-un emoji cu fața în față, că unul ar putea citește asta ca o primejdie față de moartea iubitului ei – dar, de asemenea, a remarcat “sexualitatea ei nu este abordată explicit”. Toate acestea înseamnă că probabil există mai multe straturi într-un personaj deja stratificat și, om, aș face-o ucide pentru o tematică Valkyrie Ragnarok prequel care oferă o scufundare mai profundă.

Dar nu-mi primesc speranțele. Marvel nu a făcut încă o singură vânătoare neagră, iar debutul căpitanului Marvel este încă la doi ani. Dar Waititi și Thompson au plantat semințele a ceva grozav, într-o experiență cinematică fantastică. Am nevoie să se reunească pentru mai mult.